Memaparkan catatan dengan label aiskrim. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label aiskrim. Papar semua catatan

Rabu, 12 November 2014

Magnum Percuma



Percuma u, nak apa lagi huuhuh...
jom kita serbu..
kat mana...??
Tu...dah ada kat poster tu...
Tak pun, klik je kat link ni untuk mengetahui maklumat lanjut
Klik SINI


Rabu, 30 Mei 2012

N3 JJCM ~Aiskrim~

The most of food yang paling aku suka ialah aiskrim. In 1 day, I can habiskan one tupperware. Ermmm memang peminat dan pemakan tegar aku ni kan!!! Mak aku selalu cakap..............'Hantu aiskrim', adik aku cakap..............'Waaaaaaa..........pencurik!!!' Aku pun confius..apsal plak tetiba jadik pencuri lak!! i'm not steal anything! Just eating..........hehehehehe.....aku tahu adik aku mesti jeles sebab tak boleh makan banyak huahuahuahua!!!!! kat sini aku nak tunjuk kat semua readers bentuk aiskrim yang aku sempat cari guna mr.google tadi!!! enjoy it!


 wahhhhhhhhh................terliur aku huhuhuhu.........jap gi nak ajak encik suami gi Giant la..beli aiskrim banyak2 huhuhuhuhu