Isnin, 16 April 2012

N3 Sentap ~Pekerja BigCinema Tak Profesional~

Semalam gi tengok citer ni...


p tengok ngan encik suami yang agak susah nak tengok citer omputih ni....

nak tengok awal2...full...
so tengok la 7.30 malam..
tu pun nasib bek p beli awal2...
so kami bertolak lebih kurang 7.00..maghrib kat Giant la..
lebih kurang kul 7.25 malam, kami dah ada kat depan panggung..
panggung no 4...

nak dijadikan cerita..dahla masuk cun2 kul 7.30 malam...
bila masuk dalam panggung ja...panggung dah gelap.
padahal aku ngan encik suami la yang first masuk...
aku dah mula bising2...tapi encik suami sabarkan...

citer ni aku leh bagi 10/10 sebab citer dia tak bowink..
start ja dah ada action...sampai la habis...
tapi citer dia macam tak berat sangat macam alien vs predator or any citer makhluk asing ni..
citer dia biasa2 saja...dan tak berat..enjoy tengok...

bila habis saja...yang paling aku terkejut apabila takda orang datang buka pintu macam selalu...
alah..bila lagi 2,3 mini lagi nak habis, mesti ada orang tunjukkan pintu mana nak keluaq kan...
ni takdak...sendiri cari jalan keluaq...
aku betul2 kecewa dengan pengurusan BIG CINEMA GIANT ni...
last2 kami pakat keluaq sendiri..belasah ikut pintu depan...

AKU HARAP LEPAS NI JANGAN ADA LA JADI MACAM NI..
KALAU TAK NANTI KENA BOIKOT...

p/s: sesapa yang ada kat Giant Kulim pada hari Ahad, April 15,2012 dan ada tengok citer Battelship tolong komen apa-apa yer...ok ke tak ok dia punya service... 

2 ulasan: