Khamis, 11 Oktober 2012

N3 Blog Walking ~Sape Nak Tambah Follower by Leyla ~


harini aku tak berapa banyak kerja..
kerja ikut suka aku ja
atau aku ikut suka kerja ja...
erk..boleh kew....
hamtan sajala...

so bila dah free, aku pun blogwalking..
memula masuk kat page mama lynn 
terus jumpak n3 ni..aku pun nak try jugak la...kot2 la muleh banyak follower...

3 perkara atau komen saya bagi blog aswaleyla 

bagi saya blog ni nice...damai saja hati bile tengok page nih!
dengan warna pink, memang diakui pemiliknya seorang yang gegirl..
and almost nampak macam 'giler-giler'  and cute gitu2....;-)
tapi sory to say ler...daun yang jatuh berguguran tu macam mengganggu ler..nampak macam semak, 
tapi bukan semak...ntahla...tapi macam ganggu saja..



2 ulasan:

  1. dah follow akak . trime kasih join jugax segmen nie . hehehe .

    BalasPadam
  2. dtg sini jenjalan..

    follow sini juga..

    jemput ye :http://juejaynee.blogspot.com/2012/10/sape-nak-tambah-follower-by-leyla.html

    BalasPadam