Rabu, 4 Februari 2015

Susah Dulu, Senang Kemudian...

Assalamualaikum WBT

Rasanya dah berhabuk blog ni
Dah lama saya tak menjengah
Kadang-kadang kekangan masa yang tidak menentu
Niat untuk menulis, banyak kali tertangguh

Sebenarnya, banyak yang ingin dicoretkan diluahkan kedalam blog kali ini, tetapi masa yang terlalu singkat telah mematahkan segalanya.

Apapun, inshaa allah saya akan cuba isikan blog ini dengan banyak perkara lagi kedepan hari

Terima kasih kepada silent reder yang banyak wassup saya yang sudah lama menyepi 

Kalau ada masa kehadapan hari, inshaa allah saya akan cuba untuk menceritakan semua kisah hidup saya

Doakan saya yer!!

Apapun takniah kepada  satu-satunya adik lelaki saya yang selamat menimang cahaya mata sulung Januari lalu. 


 Syirin Qairaa Amanda

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan