Khamis, 26 Mei 2011

Hari yang pening

 Harini agak boring bagiku. Math mmbuatkan aku pening kepala. Aku pun tak tahu aku ni spesis apa. Bila jumpa saja nombor, 1,2,3........; bila jumpa ja simbol ni + - X & / ; aku mula pening pluss mengantuk. Heran....heran....!! Nasib baik time muda-mudi dulu, math aku tak kantoi... boleh dapat kredit lagi hehehe....





Ha...see...see...nak mintak tolong pun tak boleh. Sebab aku sorang ja kat sini yang kena buat benda alah nih!! Kadang-kadang kawan2 aku yang dok dept Material datang membuat rombongan cik Kiah, siap kutuk2 aku lagi. Meja so mesy2 la...nyemak la...baloq liat la nak kemas, aku buat donno ja...last2 aku sua kat dorang coklat sorang sebiji, diam terus hahaha *,*".....

3+3=6/12.......!!! berapa eh!!! adoiya..help help...


Kyusuk tu.....takut silap kira OT orang...


Lepas ni aku balik nak g shoping puas-puas....baruu leh release tensyen!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan