Ahad, 24 Julai 2011

Excident & Lunch

Hari ni aku pi makan kat 'SILA OH SILA' (SOS). 
Orang belanja kenala pi makan tempat yang ok sikit kan!!
Bukannya sampai nak kena bagi star, cukupla tempat itu satu pinggan mau kena 7,8 hinggit. 
Masakan dia memang kelas tak hingat.
Tapi, kena control malu beb, sebab makan ngan orang...
Lau geng-geng haku, hahahaha....makan tak tengok kiri kanan dah!! Macam nak tambah pun ada hehehehehe T____T

Ha....tengok tu!!! Dalam dok control ayu boleh aku melantak sebegini banyaknya.......
Huhuhuhu...see the size la!!!!!
T__________________________T


Hei..........apada yang aku dok melalut ni!!!!
Sebenarnya aku nak masukkan entry excident...
Yela..tengah sedap dok hirup sup daging dalam mangkuk, tetiba terdengar satu dentuman yang maha hebat bunyiknya (ceh...action lebih)
Aku pun apalagi habis jampi serapah aku keluar. Tak malu sungguh! 
La..rupa-rupanya ada accident. teruk gak aku tengok penunggang motosikal tu! 
Bukan apa....baru nak makan dah kena langgar. 
Kat sini memang sibuk sikit malah teramat-amat sibuk! ada satu kali aku datang makan, siap ada trafik yang kawal lalu lintas! 
Fuyoo......famous giler tempat makan ni! 
Walau apapun, aku ucapkan takziah dengan apa yang dah berlaku! 
Aku dulu PBSMMm, tapi bila benda dah jadi depan mata, aku boleh relax sambung suap, sunggug tidak berguna aku ni kan....hehehe
Bukan apa, dah lama tak tengok darah, takut nanti aku pulak dorang usung nek ambulan. 
Dulu, letak tangan orang depan aku pun, boleh lagi aku selamba melantak...
sekarang, bukan kata letak tangan, dengar pasal accident pun aku dah seriau.....
Moga Allah selamatkan insan yang terlibat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan