Rabu, 1 Februari 2012

Siapa sebenarnya YELLOW MAN DIGI??

Ha...tajuk N3 macam soalan tu?? Aku pun sebenarnya baru tau!!! Sapa sebenaqnya yellow man dalam Digi? Aku pun pada awalnya tertanya-tanya gak! Setiap kali raya, mesti iklan digi yang menari sakan tu! Siap search kat dalam YouTube lagi youuu!!! 


Aku tau..korang myb dah tau! Tapi pedulik apa aku..aku nak bagi tau jugak walaupun korang dah tau! Orang yang jadi maskot tu ialah.....................
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Dah kenal???
Ni satu lagi gambaq dia yang takdak 'bulu'........
Ada serupa tak??? hehehehehe........comel kan!

Ha...sapa kenal dia ni???
.
.
.
.
.
.
..
Ni la ZALIF SIDEK
Ala yang berlakon dalam filem 'Papa, I love You' tu.....
.
.

Ha.........filem ni!
Sweet kan....bergandingan dengan Lisa and Mia!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan