Rabu, 26 September 2012

N3 Khas~Buat Melur Jelita~

Masa aku mula dapat Novel "Awak Suka Saya Tak?" karya sulung dari Melur Jelita, aku sedikit pun tak hairan. Namun, setelah puas selidik isi di dalamnya, baru aku tahu, pepatah "Don't judge book with the cover" (aku pun tak tahu betul ke tak apa yg aku tulis tu) betul2 kena kat batang hidung aku! sekarang bukan setakat sekali, malah dah berkali2 aku khatam buku tu! buku itula aku usung ke sana sini...sampai orang pun hairan tengok buku tu dah lunyai...........

Awak Suka Saya Tak? Karya sulung Melur Jelita
Sekarang, aku ada BOYFRIEND baru...! namanya ILUS! ILUS stand for I LOVE YOU STUPID! Aku dah lama follow page dari Melur Jelita. Bila dapat tau dia nak keluar novel baru, aku apa lagi terusler follow dia punya news..and finally, penantian aku tidak sia-sia apabila novel yang aku nantikan telah berada di dalam tanganpada hari ini, 26 SEPTEMBER 2012, PUKUL 3 PETANG. thanks to Karya Seni dan Melur Jelita kerana menghasilkan bahan ilmiah yang bukan sahaja mmberikan kami ilmu malah hanyut dalam penceritaan yang tidak pernah aku mimpikan. Luv u ols!

Baru jer sampai!!!

2 biji aku beli...Satu untuk my beloved best friends forever  Miss April aka Che Ku Fatimah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan