Selasa, 19 Mac 2013

N3 Kenangan-Laksa dan Di Suatu Ketika Dahulu-


Teringat kisah lama bila aku lepak dinrumah jiran aku semalam...
Teringat cerita time sekolah dolu-doli...
Sebenarnya dah lama aku nak pergi rumah jiran setaman aku ni, tapi bila kemalasan melanda, 
terus aku koner motor balik ke rumah...
then, ntah macam mana semalam boleh plak terkoner perginrumah dia plak hehehe...
kebetulan dia ada buat meniaga kecil-kecilan, jual makanan ringan dan ada buat laksa...
ermmm boleh tahan...
habos jugakla semangkuk.....


ramai jugak budak-budak yang berkerumun...
serta-merta teringat masa zaman kanak-kanak riang dulu, selalu jugak aku makan laksa pakai straw...
alah masuk laksa ka bihun kz mee ka koteow ka dalam plastik, pastu campur sekali dengan kuah laksa...
pastu mkan pakain straw...(alah...macam tak pernah!!!)


ha...yg pakai baju kuning tu la tokeyso kedao makan nih....
petang nomp lagomkot...kot2la dapat makan bihun sup lak.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan