Ahad, 3 Mac 2013

N3 Suka-Suka~HRDF Training~

macam selalu, aku ni N3 ntah apa-apa...
dah lama rasanya tak buka page nih...
almaklumla...bz ya amat...
.
.
.
.
.
.
.
.
baru2 ni ada aku pergi training...
training kerja yer....
tentang HRDF..
sapa yang kerja opis macam aku ni...tau ler...

aku pergi training kat Kulim Golf & Country Club...

sebenarnya semangat nak pergi training tu half saja..
semngat nak tengok dalam tu yg lebih....
hehehehe....

tempat dia..masya Allah, cantik giler...
based on my boss story, kat dalam ni takder rumah siap2 tau....
dia jual lot2 rumah.....ikut suker kita ler nak buat macam mana....
gambar tak sempat nak ambik sebab bateri kong plak...adoii....rugi2....
sempat snap pic menu makanan jer la huhuhu...
bab makan tak pernah tak ingat hahahahqa.....



menu sedap...bihun goreng udang besau-besau....
cucur udang, popiah, dan cucur bilis...
ambik kau..dua pinggan aku belasah huhuhu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan