Wednesday, 4 March 2015

Mood Lari...........


Kenapa?
Sapa tak angin jika pagi2 datang kerja, breakfast pun belum, datang sergah kita ni macam takder perasaan. 
Aku tahu, kau orang lama...tapi kau jangan ingat kau orang lama, kau boleh jadi boss kat sini! 
Kau pun KULI BATAK mcm aku jugak kat sini!

Jangan nak tunjuk keras kepala sangat la kat sini!
Kalau yer pun ada masalah, jangan lepaskan kat tempat kerja.

Yang buruk, busuk, hampeh punya pasal, lepas kat aku semua,
tapi, yang baik, cantik, elok, wangi....cepat2 hang sampaikan kat orang!!

Feeling: Moody, rasa nak makan orang sekarang!!

No comments:

Post a Comment