Tuesday, 8 December 2015

BRIM: KEMASKINI @ ABAIKAN!!

Amboih...
Lama tak bersiaran

Salam sejahtera!
Alhamdulillah utk kesihatan yang baik

Ha, isu ape yg aku nk bangkitkan pg2 buta nih hahaha
buta la sangat kan
Dah tengah hari meremang dah kan!!
Orang lain dah bersepah hupdate blog, aku setahun sekali br nk hupdate
hehehehe....

Okeh, kembali kepada isu yang aku nak bgtau...
Yang ni pasti ramai yang suke!
Yang tak suke pun, buat2 lah suke eh!

ISU BR1M

Uiks, ramai yang dah tahu, BR1M dah naik kan!
Tapi tahu x, mcmna pengagihannya!
eh, kejap!
dah KEMASKINI ke belum.
 lau belum, boleh la dikemaskini cepat2 yer
boleh klik ke link INI 

Pengagihannya akan bermula pada bulan depan, JANUARI 2016
Boleh tengok rajah di bawah yer!!

sumber: LHDN

Tapi, ramai yang belum kemaskini!
Kenapa?
Nanti bila BR1M tak dapat, mula la dok meroyan cakap gomen macam2.
eh, termengumpat taksengaja plak!!!

p la kemaskini, bukan susah pun!
klik...klik...dah siap!!
Lau xmau p kemaskini, ha tengok la apa akan jd nanti, jangan salahkan orang lain yer, salahkan diri sendiri jer eh!!

LHDN
Okla....rasanya banyak dah dok merepek...
Ha..tunggu pa g, p la kemaskini.

Bye......

No comments:

Post a Comment