Khamis, 29 September 2011

Friday yang meletihkan

Hari ni merupakan hari seletih sedunia!!
Boss aku takdak. So aku la raja hahahaha...
ceh...ingatkan bolehla dok bersenang lenang,
rupanya bala dah datang.
dahla ujan, lambat plak..
aku dah macam nak makan orang pun ada ni...
security plak dok buat hal..
mana taknya...dia tak datang keja arini..
haishhhh.........grrrrrr....!!
tercongokla 2 orang pakcik2 yang tak berapa hensem tu kat depan pintu pagar company aku ni!!
depa keja malam, tengah tunggu yang keja siang datang..
sekali tak datang lak...
aku apalagi terus serang diorang punya boss,
grrrrrrr................geram!!!
lepas 5 minit soh tunggu..aku tunggu lagi!
last2 pakcik tu cakap dorang boleh tunggu sampai kul 9 ja.
lepas tu depa nak blah!!
aishhhh....problem...masalah....

tiba2 abang amer, maintainance datang panggil aku yang dah macam tiang bendera berdiri dekat gate,
sekali dia tanya aku yang membuatkan aku kepala berasap macam gosh rider...grrrrrrr

'cleaner tak dak ka? kotoq kantin tu!'

grrrrrrr...aku dah geram semacam...
bedessuppppp aku melilau kat dalam production cari cleaner..
dahla ada customer...
uwaaaaaaa.............tolong.....
tup2 aku nampak baru datang....
'baru datang ka? tu pergi cuci kantin. kotor....' 
grrrrrrrr...aku macam nak makan orang ja..dahla pagi tadi makan roti garnier perisa jagung ja...

kul 9 macam tu baru guard datang, aku pun guide la apa yang penting. 
ni baru ja duduk nak tulis N3 ni, macam2 phone call masuk,
customer datang plak..nak kena buat air..
hai...........macam GW plak aku ni....huhuhu...

AGAKNYA HARI INI ADALAH HARI SIBUK SEDUNIA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan