Khamis, 1 November 2012

N3 Geram~Pesanan Pihak Penaja- Ustaz Don~


Benda ni selalu jadi kat aku...
maksud aku bukan aku yang bikin, tapi orang lain yang buat onar...

baru-baru ni aku ada terima parcel dari Karya Seni..Karya Melur Jelita. 


Biasala Pos Laju memang akan coll dulu untuk bagitau kat mana barang tu...
aku cakap la aku kerja, ada kat tempat kerja aku la...
Dah selalu sangat aku terima parcel, dia pun cakap nak hantar kat aku kat tempat aku kerja ni la...
so aku pun say okey ler...tak payah penat2 pergi pos office nak collect!

nak dijadikan cerita, adala makhluk Allah yang tak berapa nak cerdik sikit, pergi cakap aku tak ikut peraturan company. bos aku pun nak jumpa aku la!

untuk pengetahuan, kat sini, semua surat dan parcel adalah wajib dibuka terlebih dahulu oleh HR untuk direkod! Nak hantar boleh guna nama company, tapi kena sanggup barang tersebut diceroboh oleh HR dulu la....bukan apa, just nak check ja...bukan nak ambik pun...Klau ada bom dalam tu, aku dulu yang kena huhuu.....

Okeyla berbalik kepada cerita aku tadi, selepas soal jawab, bertengkar, bertumbuk, WWE, WTF (oi oi apa yg aku melalut nih!) explainatin pun dah jelas. Siap tunjuk bukti lagi alamat tu alamat rumah aku di Taman D**A *MA*...Bukannya alamat company!!

Tula..nak tunjuk baik, sebenarnya hati busuk! Aku takkan maadkan kau sampai bila2...buta kayu, buta batu...Buta hati, perut, limpa, usus, buah pinggang........bla...bla....bla.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan