Rabu, 21 Mei 2014

U Follow I, I Follow U!!!


Mmm.....pagi2 dah start nak buat N3 mengarut hahaha
Lantakla..asalkan ada jugak!!

Aku ni jenis yang suke meng'follow' orang (betul ke perkataan tu?!Lantak ler!), 
tapi aku tak aspect orang nak follow aku balik. 
Bukan xnak...sapa yang xnak dapat follower ramai gitu,
perasan retis gitu hahaha

idakler nak perasan entah ape2...
cheq takla sampai perasan sampai macam tu 
masih lagi dalam keadaan yang waras campur agak gila2..

Semalam, aku banyak follow blog masakan dan blog sosial,
bangun pagi ni takla aku ngadap blog terus,
sambil2 buat kerja lain, dalam 8 lebih baru aku buka..
u know what...Kak Zakiepurvit follow blog aku,,
terasa macam dapat emas seketui 
hehehe
rasa macam semangat pula nak terus berblog walaupun sebelum ni blog aku bukan setakat suam2 kuku, tapi dah sejuk terus macam kutub utara.
Thanks Kak sebab follow blog saya yang serba kekurangan ni
blog yang merapu dan ntah apa2 ni hehe
ni link ke blog Kak, jangan lupa follow tau hehehe

http://zakiepurvit.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan