Rabu, 17 Ogos 2011

Ramadan

Sedar tak sedar ramadan semakin naksampai ke penghujung. Aku masih lagi sebuk dengan kerja yang tak pernah surut. Alhamdulillah, ibadat yang aku dambakan di bulan mulia ini tidak aku sia-siakan. Walaupun, tidak sepenuhnya, alhamdulillah, aku gandakan apa yang telah aku baut di tahun2 yang lepas.

Namun, daripada yang aku ketahui semalam, rupa-rupanya masih ada lagi yang liat nak bangun pagi. Nak kata syaitan bergayut di bulu mata, dorang semua dah kena tambat dek amalan yang telah kita lakukan sepanjang bulan puasa ini.


Tapi, bagi aku semuanya adalah dengan kehendak kita sendiri. Jangan pulk merungut lapar walaupun belum sampai masanya lagi. Apa yang nak aku katakan adalah PADAN MUKA!! Yerlah, aku dah bangunkan dorang untuk sahur, tapi sorang pun taknak bangun, apa yang boleh aku katakan adalah PADAN MUKA jerla...hhuhu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan