Selasa, 22 November 2011

Gambar Sekitar Majlis Akad Nikah Aku 12.11.2011

Aku paling suka bunga melur...

 ni namanya kuih peneram
 ikan kembung nak buat ikan goreng
 dekat 10kg jugak
 adik n da geng
 Aku pun taktau apa yg depa buat
 my pureen kesayanganku
 bilik aku sebelum dikemas
 ha..kan cantikk
 duit mas kahwin, RM2,584.00

Selepas saja majlis akad nikah kat Masjid, 
Semua ke rumah aku untuk menjamu selera..
Macam2 gelagat boleh ditengok..


 Makcik nak gaul pulut dengan kelapa parut

 Kat rumah, baru tengah masak2





 Time ni ada plak orang jerit "PENGANTIN KENA KIDNAP!!"
 Pengantin baru sampai
 Sahidi n Syahrul


 CheKu peace....
 Ainah, Mel N Ainah
 Shima N maknya

 Cuba tengok orang lelaki yg pakai baju putih tu...
Bukan laki aku ke tu!!!
Hampeh..makan tak panggil pun..



 Nieysa...my future sister-in-law

 Makteh, yang merangkap tuan rumah sepanjang mak teman anak dia gi nikah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan