Rabu, 30 November 2011

Outing l Akhirnya CKF Pecah Tradisi

hehehehehe..........
(^^,)
Senyum aku arini macam senyum bermakna
Tapi........
Memang bermakna pun!
Untuk pengetahuan,
sorang kawan aku ni memang dah lama aku ajak
pompuan la...
Puas diajak, dirayu, disembah...
hampeh!
bo layan........
emosi nampak!
tetapi semalam CKF
(Che Ku Fatimah Binti Che Ku Setia)
telah memecahkan tradisinya
tau tak apa......
,
,
,
,
,
,
SEMALAM KAMI GI TENGOK WAYANG

huhahuhahuha
ini semua gara-gara
TWILIGHT SAGA
sekuel yang terakhir..
pada mulanya, lewatla..takutla...
dah masuk panggung, tapi siap patah balik sebab show start pukul 8.30pm
dah tentu habis pukul 10 lebih2 macam tu la
baru je keluar dan menapak lebih kurang 10 langkah,
aku dengan SADISnya berkata...

"BABY DIA LAST SEKALI MACAM MANA EK?"
"BELLA JADI PA?"

terus kami break macam break motor dari melanggar nyamuk yang sedang melintas jalan
eh! ada ke nyamuk melintas jalan! lantaklah...

boleh plak kami buat pusingan 'U' dan terus turn left dan menuju ke kaunter tanpa melihat kiri kanan depan belakang jauh sekali nak mendongak ke atas!

"DIK, TIKET TWILIGHT 2 ORANG"

aku mintak kat adik kaunter yang comel tanpa menggunakan talian hayat
tanpa menunggu trafik laght bertukar menjadi merah sebab time tu dah warna oren,
kami terus serbu panggung

Boleh tahan orang...
suasana pun ok..tak berapa sejuk 
walaupun kadang2 aku berpeluk tubuh hehehehe

keluar ja dari panggung, soalan cepu perak CKF bagi kat aku..

"MACAM MANA? DARI 1 HINGGA 10, CITER NI NO BERAPA?"

"5"

aku menjawab dengan takdak perasaan!

"ERMM SAMALA"

pokpekpokpekpokpek

kami sambung borak sampai parking keta tayar 2 kami
4WD wave CKF terletak elok tepi PERSONA karisma warna merah aku!!

THEN........
,
.
.
,
,
,
,
APA LAGI!
BALIK TIDOLA.........
DAH LEWAT BEB, ESOK NAK KEJER!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan