Rabu, 30 November 2011

Rentetan N3 Kemalangan Di Tempat Kerja

semalam aku ada post satu n3 yg citer tentang xcdent kat tempat kerja aku ni...
Lau terlepas baca, bolehla clik kat sini..
Ini bukan nak MENGUMPAT atau nak MENGATA
tetapi nak MENASIHATI
kali ni aku yang terkena, 
aku taktau la kalau ada orang lain dah terkena macam yang aku kena!
Nak tahu apa?
bukan kena loteri la...
lau kena loteri...itu kena sebat nanti di neraka lorr...........

macam ni...
Lepas saja pekerja aku ni kena chemical dekat dia punya mata..
dan usaha aku untuk meneutralkan kembali matanya gagal,
aku terus ambil keputusan untuk membawanya ke hospital
aku cap hospital itu sebagai HK
HK ni bukang Hong Kong tau, orang yang bernama Hock Keng pun lagila takdak kena mengena..

dah jadi satu hal pulak nak bawak dengan apa...
semua orang tak sanggup..
so, aku yang masih tinggi kemanusiaan aku ni bersama dengan BOSS aku
bawaklah mangsa ke hospital..

uols nak tahu apa yg jadi..
boleh plak geng2 yang dok kat spital tu wat dono ja...
pastu, soh aku gi bayar lu
pastu baru leh register..
pastu kena tunggu plak..dekat 15m jugak la
barula pekerja aku ni diberi rawatan...
,
,
,
,
,
,
,

nak tau apa yang jadii lepas tu yang buat aku berangin sampai nak bakaq ja spital tu..
tunggu jerla n3 lepas ni
,
,
,
,
(sebenarnya aku tak larat nak menaip)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan