Isnin, 7 Mac 2011

Keputusan

Akhirnya malam tu aku buat keputusan sebulat suara. Aku tahu kami sama2 memendam perasaan. Tapi oleh kerana perkenalan yang agak singkat menyebabkan kami berdia diri. Tapi malam tu aku mengambil kepurusan untuk bertanya. Apa nak jadi, jadilah. Janji hati aku puas. Dengan berbekalkan kredir yang tinggal RM5, aku menghantar SMS kepadanya. Bertanyakan apa perasaan dia kepada aku. Dia ternyata terkejut dengan pertanyaan aku. Setelah mendengan menjelasan aku, dia diam. Aku jadi sedih sendiri apabila melihat dia tiidak membalas mesej2 aku. Ternyata jodoh aku dengan dia, tak der. telah aku dalam hati.

Dalam pada melayan perasaan, aku menerima call diari si dia. Aku malas angkat. Buat apa nak call, sakit ati jer. telah aku dalam hati. Setelah call kali yang kelima, dengan malas aku angkat jugak. Kecian. Tapi apabila aku mendengar pengakuan ikhlas darinya, aku jadi terdiam. Macam tak percaya pun ada. Namun, itulah kenyataannya.

Dengan itu pada 4/4/2009 terjalinla ikatan antara kami. Kelakar jugak la lau fikir balik. Cinta SMS. Bolehla...asalkan bahagia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan