Khamis, 17 Mac 2011

Pertunangan 2 January 2010

Hari-hari yang dinantikan telah tiba. Aku pakai 2 persalinan hehhe....pagi pakai pink, petang pakai hijau nak biru2 cikit. Sebenarnya nak pakai simple2 jer...tapi ntah bila depa bawak baju soh aku tukaq... alahai...terpaksala pakai. Nak plak, sepupu aku, anak maklang, Nor, ada...dia la yang make-up aku. Kena la tahan muka. Alahai...tebal la plak dia make-up aku. Takmau takmau takmau tebal2 sangat. Aku telah dilarang untuk memakai spek. Oleh itu, terpaksalah aku merabunkan diriku. Pastu pening-pening lalat lak... Bukan per, kena kenan dengan bulu mata palsu. Hampir2 tak terangkat mataku dek kerana bulu mata palsu yang berat iru. Untuk Nor, terima kasih sebab make-up Kak Tiey aritu. LOVE U!!!!

Ni gambar time pagi, Self make-up. Simple jer. Pink lagi...

Comel tak??? Pink lagi


Ni plak dengan anak saudara tiri (ha...macam mana tu???) pk ler sendiri.

haa....ni plak dengan nenek tersayang. emmm Muah3....cayang bucuk2

Banyak lagi sebenarnya gambar2 yang sempat disnap oleh sepupu merangkap jurukamera tak bertauliah dan pengapit. Terima Kasih Jah. Jasamu tetap ku kenang sampai hang kawen ler.

Sebenarnya aku tengaj cari, tengah belek2 album. Nak cari gambar yang sesi petang tu. Taktau letak mana plak. Tu la banyak sangat pendrive ngan Tamdrive. Yang ketu bata tu tak bawak lak. dok kat umah. alahai malang ler....takper2 nanti boleh edit len. pastu boleh masuk gambar bebanyak.

Nak tengok tak hantaran cheq. ala kadar ja. Buat sendiri. Nak tengok, tengok la kat bawah ni.

Ni la hantaran yang sempat disnap oleh aku. Cantik la...sebab tu aku mbek. Tak kira....

 Ni maksu aku sponser...kelainan sikit katanya la...terliur dengak udang tuh!!

aku pun taktau apa dalam tu!! kuih kot!!

nyam nyam

Buah2an...ada yang hilang tu

Bunga sirih

paberet ku

Ni tandanya aku dah ada orang cop

coklat sama, hiasan yang berbeza. Panangan tiru idea orang len. Jangan mare ha.....

Tula sedikit sebanyak hantaran aku ngan my Hubby. semuanya pasal makanan. hehehe.....ada yang tak terambil. Baru jer nak snap gambar kek... tokchik belah my hubby dah tangkap aku. adoiii kantoi, malu lerrrrrrr....

K la tunggu nanti new episod. Pengalaman kerja di Tempat Baru. jumpa kawan baru, pakwe baru...opsss alamak!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan