Ahad, 20 Mac 2011

Percutian di Pulau Pangkor 3H2M - HARI PERTAMA

Percutian di Pulau Pangkor pada 11 June 2010-13 June 2010 amatlah bermakna untuk kami. Macam-macam aktiviti yang telah kami buat sepanjang kat sana. Seperti yang telah aku akui pada post aku yang lepas, 12 june 2010 merupakan majlis perkahwinan ALONG @ Khairul Izwan dengan pasangannya Nana (sory ek, nama penuh cheq taktau). So kami p awal.

Ni gambar time kami (aku & CKF) tengah tunggi Kak Mi (Najmi). Semangat giler. Pukul 7 macam tu aku p tunggu kat stesyen minyak sebelah umah Kak Mi. Sama la dengan CKF. Tu yang sempat berposing giler tuh. Nak plak, masing2 hantu kamera. ha....wajib...wajib.

 Gaya astronut nak g bulan
 Tengah tunggu Kak Mi
 Ha...jangan taktau. Bby ni kami jumpa time kat dalam bas, kembar lagi. Good boy ni duduk diam2 sementara kembarnya dok melalak. Comel bangat.
 Selamat dok dalam bas pun walaupun dah terkejor2..CKF cejuk keaw!!
 Peace no war. Aik, dok sebelah saper tu!!! Ada can nak ngorat nihh...(Gatal!!)
 Ikan ni aku nak bawak balik wat sambal. Best oooo.........
 Lau bab bergaya no 1
 CKF a.k.a. Che Ku Fatimah
 Najmi

 Aku ler ni...penat. Dok sat!!
 Nak terbang p mana Cik Najmi ooi...???!!!
 Uiii gelap. Tak nampak!
 Seriusnya....
 Peace....peace...
 Iklan ubat gigi hehehehe
 Dah slamt nek feri dah
 Best ooo.....dok atas ayaq!
 control control pening. Mabuk laut wekkk
 Kami dah slamat sampai dah....
 Chewahh pelancong terhormat. Clik Clik
Dengan ini, kami ISYTIHARKAN bahawa esok hari raya (eh silap2!) kamilah pelancong yang paling cun dan comel sekali kat Pangkor.
YAHOO........boleh mandi laut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan